מוקד טלפוני שיחות נכנסות

רקע
מוקד טלפוני שיחות נכנסות

התייחסות אישית לכל צורך

שיפור השירות של מוקד טלפוני בישראל מראה לנו כיצד חברות שמתמחות בתחום זה עושות את הכול על מנת להציג התייחסות אישית לכל צורך של כל מי שמעניין בשירותיהן. התייחסות זו מאפשרת קבלת שירות מעולה של מוקד טלפוני שיחות נכנסות ולראות כיצד כל שיחה נכנסת מטופלת בצורה דקדקנית, לא פחות.

 

אם נפשט מעט את העניין של התייחסות אישית לכל צורך בשירות מעין זה, נראה כיצד כל מזמין שירות יכול ליהנות מפתיח אישי או ג'ינגל פרסומי בזמן שהלקוח שלו ממתין למענה האנושי, מנתב שיחות בהתאם לנושאים שמאפיינים את הגוף המסחרי או בהתאם למחלקות, מחיווי לגבי שיחות ננטשות, ואף משירות פקס או אי מייל.

תחליף ראוי לבעיית כוח האדם

כל בעל עסק שעיניו בראשו רואה מהר מאוד עד כמה שירות מענה כזה לשיחות נכנסות יוצר לו תחליף ראוי ומובן מאוד לבעיית כוח האדם. בעלי עסקים רבים בישראל רואים כיצד היום קשה לעתים למצוא עובדים שיעשו את עבודת המענה באדיבות ובמקצועיות, ולכן מוקד טלפוני שיחות נכנסות הוא לא פחות מאשר רעיון חכם.

 

בין אם המזכירה של המשרד עסוקה בפרויקטים אחרים או חדשים ובין אם אחד העובדים שמופקד על המענה לשיחות נכנסות חולה מספר ימים, הרי שאין לבעל העסק כלל מה לדאוג לגבי כל שיחה נכנסת. בזכות מוקד טלפוני שיחות נכנסות לא מפספסים אף שיחה ומקבלים את כל המידע שמגיע בצורה מסודרת.

רקע
מוקד טלפוני שיחות נכנסות
רקע
מוקד טלפוני שיחות נכנסות

מזמין השירות מגדיר במדויק את דרישותיו

עבור כל מי שמזמין שירות כזה, הרי שהוא מבין מיד שהוא יכול להגדיר במדויק את הדרישות הרלוונטיות לעסק שלו. כך הוא לא מסתפק בשירות כוללני מדי שלא ממש מתאים אישית לאופי עסקו או לדינאמיות של המערכות שבו. הנחיות מדויקות של כל בעל עסק ממולאות בצורה מלאה ואחראית ע"י מוקד איכותי.

 

בפועל מדובר על כך שאותו מוקד טלפוני שיחות נכנסות מאויש ע"י נציגי שירות שמעבר למענה ראשוני יכולים גם לרשום את הפרטים של כל פנייה, להעביר אותה בהתאם לדחיפות שלה לבעל העסק, לתעד נתונים מסוימים ועוד. כך נבנה שירות שעונה בצורה מלאה על דרישותיו, על הגדרותיו, ועל ציפיותיו של הלקוח.